自動ご注文フォームで24時間いつでもご発注いただけます。
最速で即日納品から対応いたします。
Simulation and Gaming is a bimonthly peer-reviewed scientific journal that covers the field of computer simulation, including virtual reality and educational games. It is edited by Timothy C. Clapper, J. Tuomas Harviainen and Willy C. Kriz. It was established in 1970 and is currently published by SAGE Publications. Less
Indexed in the following public directories
Simulation and Gaming の創刊は 1990 年です。
Simulation and Gaming の発行頻度は Quarterlyです。
Simulation and Gaming の出版社はSAGE PUBLICATIONS INCです。
Simulation and Gamingの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Simulation and Gaming の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Simulation and GamingのeISSN番号は1552-826X、pISSN番号は 1046-8781です。
このジャーナルはClinical training, Game design, Simulation, Self-determination theory, Game mechanics, Cognitive learning, Learning gain, Virtual reality, Student engagement, Cardiopulmonary resuscitation, Higher education, Player experienceを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。