自動ご注文フォームで24時間いつでもご発注いただけます。
※祝日・年末年始等の長期休暇も通常営業
Learning and Individual Differences (ISSN 1041-6080) is a quarterly peer-reviewed academic journal published by Elsevier dealing with individual differences within an educational context. It was established in 1989 and the editor-in-chief is Paul Cirino (University of Houston). According to the Journal Citation Reports, the journal has a 2017 impact factor of 1.420. Less
Indexed in the following public directories
研究を際立たせるグラフィカルアブストラクトを作りませんか?
人目を集め、興味を惹くエディテージの作るグラフィカルアブストラクトで
ヶ月 | 論文発表 |
---|---|
0-3 | 2% |
4-6 | 12% |
7-9 | 38% |
>9 | 48% |
Learning and Individual Differences の創刊は 1989 年です。
Learning and Individual Differences の発行頻度は Bi-monthlyです。
Learning and Individual Differences の出版社はELSEVIERです。
Learning and Individual Differencesの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Learning and Individual Differences の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Learning and Individual DifferencesのeISSN番号は1873-3425、pISSN番号は 1041-6080です。
このジャーナルはWell-being, Self-efficacy, Academic achievement, Reading comprehension, Cognitive competence, Mathematics anxiety, Longitudinal study, Phonological awareness, Autonomy support, Working memory, Mathematical ability, Self-concept, Creativity, Communicative competence, Word reading, Test anxiety, Task value, Rapid automatized naming, Morphological awareness, Self-determination theoryを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。