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Journalism & Mass Communication Quarterly is a peer-reviewed academic journal that covers the field of communication and journalism. The editor-in-chief is Louisa Ha (Bowling Green State University). The journal was established in 1924 as the Journalism Bulletin, the flagship journal of the Association of Education in Journalism and Mass Communication (AEJMC). It is published by SAGE Publications in association with the Association for Education in Journalism and Mass Communication. It publishes original articles and book reviews on topics including theoretical and methodological developments in journalism and mass communication, international communication, media technologies and society, advertising, public relations, journalism history, media law and policy, media management and economics, political communication, and health communication. Less
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Journalism and Mass Communication Quarterly の創刊は 1995 年です。
Journalism and Mass Communication Quarterly の発行頻度は Quarterlyです。
Journalism and Mass Communication Quarterly の出版社はSAGE PUBLICATIONS INCです。
Journalism and Mass Communication Quarterlyの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Journalism and Mass Communication Quarterly の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Journalism and Mass Communication QuarterlyのeISSN番号は2161-430X、pISSN番号は 1077-6990です。
このジャーナルはArtificial intelligence, Journalism, Social change, Public relations, Social media, Pandemic, News media, Political advertising, Digital architecture, Health communication, Metaphor, Free speech, Fake news, Reality television, Assistant professor, Civil society, Mass media, Investigative journalism, Financial crisis, Perceived organizational supportを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。