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The Journal of the Academy of Marketing Science is a peer-reviewed academic journal about marketing. According to the Journal Citation Reports, the journal has a 2016 impact factor of 5.888 Since June 2018, the editor-in-chief is John Hulland (Terry College of Business). In 2010, the journal changed publication frequency from quarterly to bimonthly. Less
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Journal of the Academy of Marketing Science の創刊は 1973 年です。
Journal of the Academy of Marketing Science の発行頻度は Bi-monthlyです。
Journal of the Academy of Marketing Science のH-Index scoreは 194、Citescoreは15.2、SNIP scoreは 4.07、SJRはQ1です。
Journal of the Academy of Marketing Science の出版社はSPRINGERです。
Journal of the Academy of Marketing Scienceの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Journal of the Academy of Marketing Science の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Journal of the Academy of Marketing ScienceのeISSN番号は1552-7824、pISSN番号は 0092-0703です。
このジャーナルはCustomer satisfaction, Social media, Channel conflict, Secondary data, Customer profitability, Pandemic, Consumer engagement, Communication theory, Customer heterogeneity, Customer experience, Digital business, Sales growthを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。