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The Journal of Personal Selling & Sales Management is a peer-reviewed academic journal covering research on marketing. All submissions undergo double-blind peer review. The journal was established in 1980. Topics covered include sales force motivation, compensation, performance and evaluation, buyer-seller-relationships, team selling, account management, effectiveness of selling approaches, and technology in selling. The journal is published by M. E. Sharpe on behalf of the Pi Sigma Epsilon National Education Foundation. Less
Indexed in the following public directories
ヶ月 | 論文発表 |
---|---|
0-3 | 6% |
4-6 | 13% |
7-9 | 19% |
>9 | 63% |
Journal of Personal Selling and Sales Management の創刊は 1980 年です。
Journal of Personal Selling and Sales Management の発行頻度は Quarterlyです。
Journal of Personal Selling and Sales Management の出版社はROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTDです。
Journal of Personal Selling and Sales Managementの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Journal of Personal Selling and Sales Management の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Journal of Personal Selling and Sales ManagementのeISSN番号は1557-7813、pISSN番号は 0885-3134です。
このジャーナルはSales management, Digital transformation, Sales force, Personal selling, Ambidexterityを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。