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The Journal of Environmental Economics and Management is a peer-reviewed academic journal of environmental economics published six times per year. It was the official journal of the Association of Environmental and Resource Economists until 2014 and publishes theoretical and empirical papers concerned with the linkage between economic systems and environmental and natural resources. When it was the official journal of the Association of Environmental and Resource Economists, the journal was generally regarded as the top journal in natural resources and environmental economics. Ralph d'Arge and Allen V. Kneese were the founding editors. The current editors-in-chief are Roger von Haefen (North Carolina State University) and Andreas Lange (University of Hamburg). Previous editors include Till Requate, Daniel J. Phaneuf, Joseph Herriges, and Charles F. Mason. Less
ヶ月 | 論文発表 |
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Journal of Environmental Economics and Management の創刊は 1974 年です。
Journal of Environmental Economics and Management の発行頻度は Bi-monthlyです。
Journal of Environmental Economics and Management の出版社はACADEMIC PRESS INC ELSEVIER SCIENCEです。
Journal of Environmental Economics and Managementの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Journal of Environmental Economics and Management の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Journal of Environmental Economics and ManagementのeISSN番号は1096-0449、pISSN番号は 0095-0696です。
このジャーナルはEconomic growth, Public policy, Traffic congestion, Climate change, Theory, Environmental protection, Tax competition, Emissions trading, Air pollution, Rebound effect, Deforestation, Protectionism, Water resources, Willingness to pay, Law enforcement, Municipal solid waste, Editorial board, Tree planting, Field experiment, Climate policyを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。