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The Journal of Business Ethics is a peer-reviewed academic journal published by Springer Science+Business Media covering methodological and disciplinary aspects of ethical issues related to business, including systems of production, consumption, marketing, advertising, social and economic accounting, labor relations, public relations and organizational behavior. The founding editors in chief are Alex C. Michalos (Institute for Social Research and Evaluation, University of Northern British Columbia) and Deborah C. Poff. The current editor in chief are R. Edward Freeman, University of Virginia and Michelle Greenwood, Monash University. The journal is listed on the Financial Times (FT) List of the top 50 business journals and publishes approximately 28 issues per year. It was started in 1982 by D. Reidel, which merged into Springer in 2004. Less
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Journal of Business Ethics の創刊は 1982 年です。
Journal of Business Ethics の発行頻度は Fortnightlyです。
Journal of Business Ethics の出版社はSPRINGERです。
Journal of Business Ethicsの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Journal of Business Ethics の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Journal of Business EthicsのeISSN番号は1573-0697、pISSN番号は 0167-4544です。
このジャーナルはSocial responsibility, Business ethics, Ethical leadership, Entrepreneurship, Artificial intelligence, Corporate social responsibility, Moral disengagement, Inhibitory effect, Corporate social performance, Ethical decision, Top management, Market failure, Socially responsible investment, Social capital, Financial performance, Collective responsibility, Sustainable procurement, Insider trading, Theory, Moralityを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。