自動ご注文フォームで24時間いつでもご発注いただけます。
※祝日・年末年始等の長期休暇も通常営業
The International Marketing Review is a peer-reviewed academic journal published by Emerald Group Publishing. It was established in 1983. The editors-in-chief are Jeryl Whitelock (University of Bradford) and John Cadogan (University of Loughborough). According to the Journal Citation Reports, the journal has a 2009 impact factor of 1.164. Less
Indexed in the following public directories
International Marketing Review の創刊は 1983 年です。
International Marketing Review の発行頻度は Bi-monthlyです。
International Marketing Review の出版社はEMERALD GROUP PUBLISHING LTDです。
International Marketing Reviewの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
International Marketing Review の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
International Marketing ReviewのeISSN番号は1758-6763、pISSN番号は 0265-1335です。
このジャーナルはCountry of origin, Export performance, Conceptual framework, Consumer ethnocentrism, Systematic review, Cultural identity, Strategic orientation, Brand management, Competitive advantage, Ethical issues, Corporate reputation, Acculturation, Uncertainty avoidanceを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。