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The Asian Journal of Communication is a peer-reviewed academic journal which focuses on the systems and processes of communication in the Asia-Pacific region and among Asian communities around the world. The journal is published by Routledge on behalf of the Asian Media Information and Communication Centre and the editor-in-chief is Ang Peng Hwa. Less
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Asian Journal of Communication の創刊は 1990 年です。
Asian Journal of Communication の発行頻度は Bi-monthlyです。
Asian Journal of Communication のH-Index scoreは 35、Citescoreは2.8、SNIP scoreは 1.12、SJRはQ1です。
Asian Journal of Communication の出版社はROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTDです。
Asian Journal of Communicationの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Asian Journal of Communication の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Asian Journal of CommunicationのeISSN番号は1742-0911、pISSN番号は 0129-2986です。
このジャーナルはSocial media, Risk perception, Traditional Chinese medicine, Information seeking, Audience response, Public trust, Air pollution, News media, Digital Revolution, Health literacy, Risk society, Linguistic analysis, Human eye, Mobilization, Content analysisを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。