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The American Journal of Enology and Viticulture (AJEV), published quarterly, is an official journal of the American Society for Enology and Viticulture (ASEV) and is dedicated to scientific research on winemaking and grapegrowing. AJEV publishes full-length research papers, literature reviews, research notes, and technical briefs on various aspects of enology and viticulture, including wine chemistry, sensory science, process engineering, wine quality assessments, microbiology, methods development, plant pathogenesis, diseases and pests of grape, rootstock and clonal evaluation, effect of field practices, and grape genetics and breeding. All papers are peer reviewed, and authorship of papers is not limited to members of ASEV. The science editor, along with the viticulture, enology, and associate editors, are drawn from academic and research institutions worldwide and guide the content of the Journal. According to the Journal Citation Reports by Thomson Reuters, the journal has a 2020 impact factor of 2.253. Less
American Journal of Enology and Viticulture の創刊は 1954 年です。
American Journal of Enology and Viticulture の発行頻度は Quarterlyです。
American Journal of Enology and Viticulture の出版社はAMER SOC ENOLOGY VITICULTUREです。
American Journal of Enology and Viticultureの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
American Journal of Enology and Viticulture の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
American Journal of Enology and ViticultureのeISSN番号は1943-7749、pISSN番号は 0002-9254です。
このジャーナルはFungal Diversity, Sulfite, Phenol, Cold tolerance, Wine, Brettanomyces, Yeast fermentation, Vegetation Index, Botrytis cinerea, Malolactic fermentation, Reaction rate, Chemical composition, Vitis vinifera, Inflorescence, Yeast assimilable nitrogen, Normalized Difference Vegetation Index, Precision viticulture, Deficit irrigation, Fruit setを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。